Kul dediğin fani beşer
Ömür yolu çabuk geçer
Kimi hayır kimi de şer
Kendisine bir yol seçer
Kimi donar kimi pişer
Kimi doyar kimi şişer
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Amin sizinde mübarek olsun inşallah . Çok teşekkür ederim yorumunuz için. Saygılar selamlar
Üç Aylar mübarek olsun. Şiiriniz çok güzeldi
Amin sizinde mübarek olsun inşallah . Çok teşekkür ederim yorumunuz için. Saygılar selamlar
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta