Güzeldir denizlerin üstünde
Seyretmeye doyum olmaz
Çirkindir insanların sözlerinde
Çekilmeye tahammül kalmaz
Güzeldir edebiyatta, sanatta
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




insanlar güzellikleri görebilmesi icin önce güzel bakmasini bilmeli diyorum.kutluyorum sairi ve siiri.ayten
İnançlar ve yasaları uygulayanların yorumlarında dalgalanma olduğu müddetçe güzel ve çirkin arasındaki bu dalgalanma bir türlü bitmeyecek galiba.Çok güzel olmuş tebrikler.
yaşamdaki dalgalar durulur ama gönül dalgası durulmaz hele o dalga ile dalga geçen dalgacılar hayatın kötü rengidir tebrikler
Muhteşem..Tebrikler
'Çirkindir, dogmalarda, yasalarda
İnsan hayatıyla oynanmaz '
final muhteşem üstadım.saygılar.
'Çirkindir, dogmalarda, yasalarda
İnsan hayatıyla oynanmaz'
İnsanların umutlarıyla da oynanmaz, değil mi hocam !!! ? En önemli ama önemsenmeyen bir meseleyi ne güzel anlatmışsınız. Dikkate sunduğunuz için teşekkürler. Ve tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta