Bir yol var
Her birimizin içinde
Yürümek isteyipte
Yürümeye cesaret edilmeyen
Bir umut var
Her birimizin içinde
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




F:H: Dağlarca bir dizesinde:
'yüzyıllardır kelimelerin çobanıyım ben' diyor
bu duygularla Mehmet Çobanı kutluyorum.
güzel bir çalışma, özel bir şiir
ve süper bir final
Çoban Abimi yürekten kutlarım
Evet üstad yine çok güzel bir şiir ancak arkadaşın belirttiği eleştiri kendi açısında doğru.Final çok süper insanoğlunun yaradanından duymak istediği (mahşerde) en güzel söz bu olabilir.
Bu şiire açık söyleyim, o finali beklemiyordum.
saygılarımla
aynur özbek uluç
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta