Karanlık bir zamandı
Soğuktu,
Sislerin ardında
Kaybolduğunu düşünürken
Parlayıverdi güneş
Bulutların ardından
Kamaşan gözleri
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




umarım aydınlık hep yanınızda olur senide arkadaşınıda yanlız bırakmaz Çok güzel yazmışsın mutlu Kalbindeki nehirden sızan bu mısraları güzel bir şiir olarak bize yansıttığın için teşekkür ederim arkadaşım nice aydınlık günlere :-)
öncelikli olarak canım kardeşime bana yazmış olduğu bu şiir için ne kadar teşekkür etsem azdır.beni çok mutlu ettin mutlucum...
güneş tutulmaları hep var hayatımızda önemli olan aydınlığa hızlı kavuşabilmek.ben sizlerin sayesinde çabuk kavuştum aydınlığa...çok teşekkürler.yüreğine sağlık...
Karamsar olmaya gerek yok.
daha nice yarınlar var.
Saygılarımla.
güzel.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta