Bir tutku belki benimkisi
Alıştığım vazgeçemediğim.
Delicesine sevdiğim.
Her an her dakika
Yanımda hissettiğim.
Bir tutkusun sen
Duygularımın önüne geçemediğim.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Tutku vazgeçilmez olur çoğu zaman, en iyi ilaç zamandır bence..
Kutlarım şaire
Hürmetlerimle.
TUTKU şiirinizin başlığı dikkatimi çekti.
Tutkunun eskiden kullanılan şekli İPTİLA kelimesidir. Aynı anlama gelen iki kelime.
Benim de bir şiirimin başlığı 'İPTİLA'dır. Onun için merak ettim ve şiirinizi okudum.
Aynı duyguları anlatmışız. Sizin dizeleriniz kurallı cimle yapısına uygun. Tercihiniz yüklemleri kullanmaktan yana..
Ben bu tür şiirleri okuduğum zaman hayatın hareketliliğini, akışını bulurum ifadelerde. Aynı duyguları burada da yaşadım.
Sadece bir sevgiye tutsaklık.. esaret... kölelik...
Üç kelime, ama üçü de kullanıldığı yere göre değişik anlamları, duyguları anlatabilir. Siz bağlılıktan bahsedersiniz, biri esaretti anlayabilir. Esarette mecburiyet, zorlama ve çaresizlik vardır. Sizin anlattığını tutsaklıkta ise MÜPTELA OLMAK, isteyerek bağlanmak, kendini adamak var.
Bu düşünceler güzel vurgulanmış. Duyguları bilerek ve isteyerek yaşama durumu güzel tavsif edilmiş.
Yüreğinize, kaleminize sağlık.
Dostça ve sağlıcakla kalın.
Sevgi ve saygı rüzgârları esenliğiniz, sayfalarımızda göz iziniz olsun efendim.
'GERÇEK DOSTLAR BİRLİĞİ'
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta