TURNALAR
O güzelim sesle, koro hâlinde
Ötmeniz dertten mi, niçin turnalar?
V şeklini alıp, kanat çırparak
Bizim ile doğru, uçun turnalar.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Gönlünüze kaleminize sağlık diğer şiirleriniz gibi çok güzel kutlarım.
Saygı değer Hanifi bey üstadım, Bu şiir gerek teknik olarak, gerek akıcılık ve anlatım olarak gerekse mana ve konu olarak tam bir usta kalemi olmuş... Çok ama çok beğendim... kusursuz mana dolu şiirinizi tam puanla ve antoloji listeme almakla kalmayıp kendi bilgisayarımada kayıt ediyorum... Aklıma gerçek manada şiir okumak geldiğinde açıp okumak için... Tekrar saygılar sunuyorum
Cok akici türkü tadinda dizeler, ilk tam puanimla tebrik ediyorum.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta