Kuzeyden güneye,konup göçerken,
Bir gece ansızın,geldi turnalar.
Kanadı ıslanmış,aç ve yorğunken,
Sağanak yağmurda, indi turnalar.
Bağırır eşine, nerdesin diye.
Binlerce çığlığı,eder turnalar..
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




'Allı turnam bizim eve gidersen,
Şeker söyle, kaymak söyle, bal söyle'
Türküsünü anımsadım dzielerde.
Tebrikler saygıyla.
Zalim avcı,nasıl kıydın güzele.
Turnalar,haykırırır ne yaptın diye
Lanet olsun tetik çeken eline.
Kötüleri tanımıyor,turnalar...
harika şiir harika duygular kutlarım usta..
..............................................................................
not...demir yolu hakında yazdıklarınız...sizde bilirsiniz ki..o dış güçlerin ve büyük otomobil firmalarının satın aldıkları yöneticilerimize yaptırmadıkları bir olaydır..demir yolu ağı olursa ..kime satacaklar otmobilleri kamyonları ve otobüsleri..derim saygılar
Uzak diyarlardan,deniz üstünden,
Eylül ortasında,geldi turnalar.
Selamlar getirip o nazlı yardan,
Işıgı görünce, indi turnalar.
Guzel bir siir okudum turku tadinda,yureginize saglik
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta