TÜRKÜLER sevda yoluna yakılmış,
Halaylar aşıklarca çekilmiş,
Sevgililer destanlara yazılmış,şiirler kafiyelerle bezenmiş.
Türkülerin kimi gülmüş kimi ağlamış,
Kimi kızmış lanetlemiş,kimi de övmüş yar etmiş.
Halaylarla coşmuşda coşmuş,omuz omuza durmuş,
Birlikte sevdalanmış,el ele olmuş.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Teşekkür ediyorum ,şu anda yayınladıklarım uzun yıllar öncesinde ki denemelerim...umuyorum sonrakiler daha olgun ve güzel olur...Okuyan ve değer verip yorum yapan herkese saygılar...
Türküler nakış,nakış anadolu,kızımız,oğlumuz,gelinimiz bacımız,sevincimiz,acımız.dağ çiçeğimiz, gül bahçemiz., adet-töre ve düğünümüz.kaleminize sağlık.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta