Bu size son satırlarım..
Bir şairin vedası gibi olmalı gidişim
Kelimelerim sessiz olmalı çığlıkları büyük
Bu dinlediğim son şarkı bizim üstümüze söylenmiş. Kilit vurdum kadere...Ne bundan böyle sevdaya dair bir şeyler beklenir yüreğimden ne
de yaşamak isteği geliyor içimden. Tükendim.
Alın artik üzerimden dünyaya dair ne varsa. Alın sevdaya dair acıları, paylaşın
aranızda...
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Emeklerinize yüreğinize sağlık etkileyici bir eser güzel bir yorum ömrünüze bereket selam ve dua ile inşallah
ŞİİRİNİZİ
BEĞENİ İLE OKUDUM
"BİZ HANGİNİZ DAHA GÜZEL AMELLER YAPACAK BAKIP GÖRELİM DİYE ÖLÜMÜ VE HAYATI YARATTIK."- Ayet-i kerime meali-
"ŞÜPHESİZ BİZ SİZİ KORKUYLA, AÇLIKLA, MALLARDAN, CANLARDAN VE ÜRÜNLERDEN EKSİLTMEKLE DENEYİP SINARIZ. SABREDENLERİ MÜJDELE!" -Ayet-i kerime meali-
Hayırlı sınavlar.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta