Bir hikaye dinledim bugün
İçim acıdı, yaram sızladı
Tecavüze uğramıştı bir kız onaltısında
Reşit olsam yapacağımı bilirim diyordu
Ne yapabilirdi ki
İnsan olmayana
Ceza kanunları insanlar içindi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Empati... Bir kadinin acisini en iyi baska bir kadin yuregi anlarmis meger...Bu iki yuregin hissettiklerine es olmak istiyor yuregim...
Anlattı, ağladı yüreğim
Anlattı, öldüm
Şu an bir ceset olarak
Kırmaktayım kalemini
Tecavüzcünün
Bir aci bu kadar iyi hissettirilir. Yuregine saglik kardesim...
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta