Korkak yüreklerde, büyük aşk'lar yeşermez!
Yine yola düştü gönül:
Kul olacak dergah arar(?) .
Çiçektir demeyin, bir gül;
Dört kıbleden Mevla arar.
Şaşırmışlar sağı solu,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Sevgili Mahmut Küçük Kardeşim,
Şiirin ve Yunus Emre, ne denli özdeş olmuşsunuz..
İnanmak ne güzel.. ve ne güzel insanın ruhunu arındırması.. huzur... huzur... huzur..
Ey mevlam, bize de nasip et ve sonunda buldur...
Elin dert.. gönlün keder görmesin..
Selamlarımla...
MAHMUT BEY;DÖRT KIBLEDEN'Kİ KASTINIZI ANLAYAMADIM.KIBLE BİR TANE. AMA SİZ DÖRT DİYORSUNUZ?BUNUNLA DÖRT CİHETİ KASTEDİYORSANIZ,TAMAMDIR.BAŞKA BİR MANAYI KASTEDİYORSANIZ,MANASINI MERAK ETTİM!
SAYGILAR
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta