Yandım sen giderken,
Kor olduğum düştüğüm yerleri de yaktım.
Tövbeler olsun bir daha ateşe bakmayacağım.
Her kıvılcım hatırlatır seni,
Kor kor düşer sönmek üzere olan yüreğime,buz gibi.
Tövbeler olsun sana bir daha yanmayacağım...
Ne sana ne başkasına...
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Yüreğinize sağlık...Bu şiirinizi çok beğendim...Akıcı, imgeleri özgün ve anlam yüklü...Ustaca...Kutlarım
tövbe ettiğimz anlar da geliyor yaşamda.. ve yaşam devam ediyor ; yeni tövbeler gebe..
Duygular güzel anlatılmış, keyif duyarak okudum.
Tövbeler olsunla başlayan bütün mısralar güzel ve farklı... Sensizlik dilimde acı bir türkü dizesi şiirle anlam, mesaj ve kurgu açısından bağdaşmıyor, kanımca üstü çizilmeli.
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta