Acı demlerim yokluğunda.
Yüreğimde ayrılık sancısı
Gecenin koynuna girip,
Hasret dumanı çekiyorum.
Ayrılığın ince sızısı
Gönlümde özlem kırıntısı.
Düşler görüyorum
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Kardeşim, yüreğine sağlık şahane , anlamlı akıcı ve akılcı okunması kolay güzel dizeler oluşmuş kutlarım, kalemin daim olsun.Sevgi ve saygılar...
Tebrikler.saygılar
Zekeriya bey...........Duygu ve hüznün masum ifadeleri yansımakta her bir dizeden....Vurgular oldukça etkili ......saygıyla
Ninniler söylerken gökyüzü
Deliliğim tutuyor.
Yetersiz gelen nefesimi
Çekerken içime
Toprak içiyorum. '
Nadide dizelerle yüreğimize nufuz ediyorsunuz..elinize sağlık sevgili dost...
nefis bir çalışma...
tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta