Doğdum üstüne bastım,
Olamaz sana kastım.
Derdin ne? Niye küstün?
Sonunda yer, yer beni.
Koştum, üstünde gezdim,
Dertleri sende sezdim,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




akıbet bir gün toprak olur yer yer seni olması lazım değilmi MEHMET kardeş?
evet topraktan geldik torpağ olacağız denir.Allah gecinden versin.
Urfa da gençken bir mezar taşında okumuştum
Kısmetindir gezdiren yer yer seni
Akibet bir gün olur yer yer seni
Bir hakikati çok güzel şiirleştirmişsininiz Tebrik ederim
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta