Baharın yeşil libas giyiyor kuru toprak
Ben dökülen saçıma elimi atamadım.
Toprak ki; ben çiğnerken, o tebessüm ediyor
Bense; anama bile gülü uzatamadım...
........................................................
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




İnsana en sadık dost toprak değilmi?üstünde barındırıp altında yatıran o degilmi?güzel bir dörtlük.Ünsel Deliktaş
Harika anlamlı bir dötlüktü.
Tebrikler.
Selam ve sevgilerle
Seyfeddin Karahocagil
Bu dörtlük yetti değil mi hocam.....Eyvallah...
Selamlarımla........
Doğum gününüz münasebeti ile
uğradığım sayfanızda
bu güzel çalışmanızla karşılaştım.
tebrikler.
Yaşayacaklarınız
yaşadıklarınızdan
daha renkli
daha hareketli
daha bereketli
geçmesi temennsi ile
doğum gününüzü tebrik ediyor
sağlık mutluluk ve başarı dolu bir ömür
Yüce Rabbimden niyaz ediyorum
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta