Bu kış da erer bahara
Kapanır açılan yara
Acıyı gömüp zamana
Bak tombala diyeceğim
Ağlamakla bitmez hayat
Herkes taze ben mi baya
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Feleğin oyunu oynaşı hilesi tuzağı yoktur sayın şaire. Felek yörünge demektir. O Allah'ın adetullah kanunlarından bir kanunudur sadece. Kaderi yazan Allah'tır ama yazdıranlar insanlar ve cinlerdir. Çünkü beşer ne yaparsa ve ne yapacaksa onlar kadere not olarak düşülmüştür. O yazılmış bir senaryo değil kişilerin tercihlerini not alan bir kayıt defterinin içeriğidir.
"KADERE İMAN EDEN KEDERDEN EMİN OLUR"
"KADERE İSYAN EDEN BAŞINI ÖRSE VURUP KIRAR. RAHMETE İTİRAZ EDEN O RAHMETTEN MAHRUM KALIR."
Hayırlı çalışmalar.
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta