Soğuk bir Ankara günüydü
Suçsuzdum, günahsız
Resmi araca binen
Ruhsuzdu, vicdansız!
Yaptığı ise gereksiz
Fakülte yıllarıydı
Ayaklarım dönüş yolunda
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Sn. Ahmet Durgut değerli yorumunuz için size çok teşekkür ederim. Ben de sizlerle, edebiyatla olmaktan dolayı memnunum. Dilinize, yüreğinize sağlık. Saygılarımla.
Yola çıktık, yolumuz edebiyat...
Edebiyatın bir dalında açmak için çiçek.;
Şair olduk, ilhamımız "bal" naat...
Arıların kovanında dolmak için petek...!
Sizi de aramızda görmekten gurur duyduk kardeş.
Tebrik ederim. Yüreğinize sağlık sn İbrahim Seçkin TALAŞ
Saygılar sunarım...esen kalınız her daim.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta