Soğuk bir Ankara günüydü
Suçsuzdum, günahsız
Resmi araca binen
Ruhsuzdu, vicdansız!
Yaptığı ise gereksiz
Fakülte yıllarıydı
Ayaklarım dönüş yolunda
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Sn. Ahmet Durgut değerli yorumunuz için size çok teşekkür ederim. Ben de sizlerle, edebiyatla olmaktan dolayı memnunum. Dilinize, yüreğinize sağlık. Saygılarımla.
Yola çıktık, yolumuz edebiyat...
Edebiyatın bir dalında açmak için çiçek.;
Şair olduk, ilhamımız "bal" naat...
Arıların kovanında dolmak için petek...!
Sizi de aramızda görmekten gurur duyduk kardeş.
Tebrik ederim. Yüreğinize sağlık sn İbrahim Seçkin TALAŞ
Saygılar sunarım...esen kalınız her daim.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta