Sen büsbütün beni istiyorsun ey yar;
Oysa ben paramparçayım.
Oğlumla İstanbul'da,
Kızımla Aksaray'dayım;
Yorganla hasta, ufaklıkla sıkıntıdayım.
Gönlümde ağaç, kuş, dere, tepe...
Gözüm işte, ben hep dükkandayım.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Doğal...
Dobra dobra...
Senden bir şey saklayacak değilim...
Gerçekler ortada...
Paramparçayım.
Toparlayabilirsen seninim !
Böyle şiirleri seviyorum
Tebrikler
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta