Gözleri hülyasının yaktığı ateşler içindeydi
Belleğindeki görüntüleri kovalamış gibi
Hayatında bir tek almayı bilenleri biliyordu
Ölümse bir ayrıntıydı
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Duygu yüklü şiirinizi
Beğeniyle okudum
Sayın Hüsamettin bey çok teşekkür eder saygılar sunarım.
Hiçbirimiz tek başına bir insan değiliz
Ya içimizde taşıdıklarımız,,,,, çok leziz bir şiir okudum lezeti yerli yerindeydi yürek sesiniz daim olsun
Sayın Ali bey çok teşekkür eder saygılar sunarım.
Hiçbirimiz tek başına bir insan değiliz
Ya içimizde taşıdıklarımız,,,,, çok leziz bir şiir okudum lezeti yerli yerindeydi yürek sesiniz daim olsun
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta