sundular etini ceylanın
tok olduğu halde, sırtlana...
oysa dünya
oysa dünyam
orman sessizliğinde değildi...
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bir sizin, birde Sunay Akının tarzına hayranım.
Durmak yok aynen devam hocam :)
ince fikirli olabilmek ayricalikli demektir...
imrancigim gözlerinde öperim.
Tezat
sundular etini ceylanın
tok olduğu halde, sırtlana...
oysa dünya
oysa dünyam
orman sessizliğinde değildi...
İmran Tekin
Harika çok kısa ama çok anlamlı İmran bey tampuan****10saygılarımla
sundular etini ceylanın
tok olduğu halde, sırtlana...
oysa dünya
oysa dünyam
orman sessizliğinde değildi...
Meydan sıtlanlara kalmış üstadım. Aslanlar bile pes etti. Haakımızda hayırlısı. Tebrik ederim güzel bir şiir okudum.
Hayatımızdaki tezatlar bitmek tükenmek bilmiyor üstadım. Kısa ve güzel anlatımın için kutlarım.
Tebrikler.. Harika bir dörtlük. Günün özeti işte...
Nazlı Ceylanların sırtlanlara ikram edilMEMESİ dileklerimi kardeşimin sayfasına bırakıyorum.. Okunması üzerinde düşünülmesi gereken muhteşem bir şiir olmuş,
Sevgili Kardeşim : İmran Tekin.
Şiirin bütünlüğüne hakimiyetinizi ve şiire yön verişteki ustalığınızı kutluyorum.
Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Tekirdağ'dan İlk tam puan geliyor.
Tebrik ediyor başarınızın daim olması dileklerimle birlikte sayfanıza geldim.
Kaleminiz her daim kudretli, İlhamınız eksilmesin diyorum.
Sevgi ve saygılarımla,
Dr. İrfan Yılmaz. - TEKİRDAĞ.
'sundular etini ceylanın
tok olduğu halde, sırtlana...
oysa dünya
oysa dünyam
orman sessizliğinde değildi...' Kısa ve öz harika bir şiir olmuş anlayana... O kadar çok ki tezatlar İmran Bey, nereden başlamalı bilmiyor insan. Tebrik ederim.
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta