Bugün güçlüyüm sanki lakin özlüyorum
Güneşi tutmuş etrafımda döndürüyorum
Gözlerim gözlerine öylesine dalmış
Ilımış bir birayla gündüzü öldürüyorum
Kim kime niye bağırır, dayanamıyorum
Kim ulan orada ağlayan, soramıyorum
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Herkese gülerken,
İçten içten kendime ağlıyorum aslında
Ilık bir birayla akşam ederken...
Saygı ve selam ile kalınız...esenlikler
"Tezat mıdır", kendine ağlamak,
Herkese gülerken....
Bence o "haslettir..." İnsanlıktır...
Gülmeyi çevresine,
Dertleri kendisine yakıştırmak...
Hoş bir tema..
Tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta