İçimdeki acı arada yoklar beni.
Kendine sığınacak bir liman arar.
Nice güzellikler yok olmuş belli.
Gönlüm tevekkülde kılmış karar.
Derindeki izlere gözyaşlarım şahit,
Olgunlaştırır acı, olmak ister zahit.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Manalı hoş mesaj veren dizeler, saygılar.
Etkili anlam yüklü şiirinizi güçlü kaleminiz tebrik ve takdir ederim,yüreğinizin sağlığı ve saygınlığı daim olsun,saygılar.
DUYGU YÜKLÜ BİR HANIMEFENDİ ŞAİRSİN
SİZİ YÜREKTEN KUTLARIM SEVGİLER SELAM.
Başarılarınızın devamını diliyorum
Kaleminize sağlık
YÜREĞİNİZE SAĞLIK EFENDİM. BAŞARILI ÇALIŞMANIZDAN DOLAYI KUTLARIM.
Anlamlı ve güzeldi. Kutlarım. Saygılar.
ANLAMI FEVKALADENİN FEVKİNİN DE
FEVKİNDE, ANLATIMI OLAĞANÜSTÜ
GÜZELLİKTE,OKUMASI HAZ VEREN
DİZELER.KUTLUYORUM.
TAM PUAN VE DE SAYGILAR......HALİLŞAKİR
.
T
E
B
R
İ
K
L
E
R
.
Tebrikler...
Kutluyorum yazan kaleminizi.
saygı sevgi ve selamlarımla
Bu şiir ile ilgili 15 tane yorum bulunmakta