Ben bu hayatta en çok sana yenildim, en çok sana ağladim, en çok sende kaybettim...
Çünkü ben bir sana inandim, bir sana açtim kalbimi hayatta ilk kez. Sen ne yaptin! Gittin kapanmayacak en büyük yaram oldun. işte insan en çok kime güvenirse en çok onda ağlarmiş ya sayende ben bu hissi en çok seninle yaşadim. Dedim ya sen benim bir daha kimseye güvenemeyecek olmamin tek sebebisin. Yine de çok mutsuz ol diyemem sana ama keşke seni hiç tanimasaydim
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta