Teratoma Şiiri - Yorumlar

Kınalı Keklik
3

ŞİİR


0

TAKİPÇİ

Ağlamak istiyorum.
Sıyrılmak istiyorum hepinizden.
Hasretimi içime çekiyorum.
Adem gibi gitmek istiyorum.
Sonra onu hatırlıyorum.
Niye yazamıyorum?
Böylesine ıslakken tenim,

Tamamını Oku

Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta