Elim kalbim üstünde ordan geçer dudağa.
Temenna usulünün son noktası.,el başta.
Sıcacık bir muhabbet olmaktadır kalbimde,
El dudağa gelince yadın o an dilimde
Olurken başa giden ellerim dile gelir,
Deruni anlamında yerin başım üstünde
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Yüreğin naif sesini dizelere döken kaleminiz daim olsun Üstadım. Saygı ve hürmetlerimle
yüreginiz kaleminiz daim olsun
Bu usta kalemi alkışlıyorum. Tam puanımla sayfamda....
Kısa ve duygu yüklü anlamlı bir şiir elinize sağlık kutlarım saygılarımla Halil Bey
Kısacık ama muhteşem bir anlatım..Tebrikler..Kaleminiz daim olsun..Saygılarımla..(+)ant
HARİKA ŞİİR OKUDUM TEBRİKLER YÜREGİNİZ VAR KALEMİNİZ DAİM OLSUN
Bu şiir ile ilgili 16 tane yorum bulunmakta