Zehrettiğin hayata geri dön de bak da git
Sakın bende kalma ha, düşlerimden ak da git
Gitmeden önce düşün hesap ver ince ince
Daha olmadı bir de iftiralar art da git
Bıraktığın eserle gurur duy sonbaharda
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Yepyeni bir şiir .' Temelli git' derken şair,öyle derin bir mesaj vermiş ki,Dünyası kararan birinin yardımcısı olmuş,adeta!Evet! her şeyi Allah'a havale etmek! şiirin ritmini ve estetiği hoştu.Şiirdeki mısra ölçüleri farklı gibi geldi bana.Beğeni ile okudum. tam puan +Ant. kutluyorum.selam olsun.15.01.2014 Ankara
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta