Yıktın beni içindeki tek kurşunla,
Kıydın güzel baharlara....
Ölü bir bahar neye yarar,
Ötermi kuşlar,açarmı mor menekşeler...
Yetti öldürmeye,
Yüreğinden gelen tek kurşun...
Eylemin banaydı zamana değil.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Hüzün dolu, acı dolu, terk edilişin ifadesi buram buram hissediliyor. Acı, çok acı ama akıcı ve güzel şiir... Şiiri de şairini de kutlarım..
Acı dolu, kaybedilmişliklerle dolu bir şiir daha . Çok üzülüyorum bunları okudukça, ama anlatım çok güzel Tebrikler
Saygılarımla Serkan ÖZTÜRK
Yine harikasın Tülay. Eline, yüreğine ve kalemine sağlık.
Kıymetli kardeşim Tülay, şiirinizi bir tesadüf eseri okudum. İnsanın içine işleyen bir sesleniş gibi bir şiir. Diğer şiirilerinizi de okumak için zaman ayıracağım ve inşaallah kısa bir zaman içinde hepsini okumaya çalışacağım. Sizi yürekten kutluyorum..Yüreğinize sağlık...Zekeriyya BİCAN(Antoloji Üyesi) WEB: www.harputlubican.com
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta