üzgünüm…
istemezdim böyle olsun
sen demlenirken sarılıp ince beline
hissetmek sıcaklığını avuçlarımda
ve yudumlamak seni doya doya
üzgünüm…
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




yaşam denizinde ıslanırken ..gönül demlenir bir şekilde..sevginiz sevgiyle demlensin...tebrikler..atıl kesmen
Güzel benzetmeler var şiirde...
Abdulkadir Öğdüm
Senin adına üzüldüm ama ben vaz geçemem sevdiğimden ...:) Tatsız tuzsuz olur hayat çekilirmi çay ve sigara olmadan... Ama şiir çok güzel tebrikler
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta