Boş vakitlerimi astım askıya
Güneşte kurusun diye
Hafiften rüzgârla
Konuşsunlar birbirleriyle
Çiçekler gülüştü halime
Yapraklar seyretmekte
Pırpırladı bir serçe
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




beğeniyle okudum güzel şiirinizi, kaleminiz daim olsun selamlarımla
Hem afaki ve hemde enfüsî
tefekkürlerimiz olur, ama
gene de en çok hoşumuza
giden afakî olanıdır, çünkü
Ruh daracık vücut kabında
sıkıldığından, uzaklara gitmek
ister, hayal akıl kanatlarını
takar ufku dolaşır tekrar yuvası
olan dimağa döner. Böyle kendini
teselli eder.
Herhalde sizler de böyle yapmış
olmalısınız.. TEBRİKLER
Tatillerin bile eski tadı yok.., aranılan güzellikler de sanki 'o güzel atların' terkisine binip gitmişler, o güzel insanlarla birlikte...
Kaleminize sağlık sayın Mehmet Çoban...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta