Gözlerin nemlenmiş, saçların tarumar,
Yuvasını kaybeden kuşa dönmüşsün.
Sözler titrek, kelimelerde elem var,
Baharını kaybeden kışa dönmüşsün.
Eski heyecanlardan eser kalmamış,
Merhaba diyenler bir daha gelmemiş,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Çok güzel.genç. olsaydım. Kesin. Ezberlerdim.
Unuttum diye kendini kandirma unutan gonulden bunlar cikmaz kutlarim.'
O´na bu siiri yazdiginiza göre unutmamissiniz sayin Bayraktar:)) Siir etkileyiciydi, yüreginize saglik.. Sevgilerimle: Samanyolu (Nigar Yildiz)
çok güzel dizeler vede şiir ..yüreğinize sağlık sevgiyle neşer selman
iBRAHIM BEY,
YINE DÖKTURMUSSUNUZ.....
KUTLUYORUM SiZi.....
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta