1948 KARS/SELİM/ BÜYÜKDERE
Sen ömrümün tamlayanısın
Ne isim tamamlaması
Nede sıfat tamlaması değil
Doğrudan, hayat tamlamamsın,
Tamlanan ben,
Tamamlayan sen.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Derler ya,,,
biir elmanın iki yarısı, etti bir koca bir elma..
Şiirin dili çok samimiydi, çok inandırıcı...Tebrikler sayın Erdoğan gönülden kutluyorum, paylaşıma teşekkürler baki selamlar.
Sayın Orhan Bey;
İnsanın sevdiği diğer yarısı gibidir. Her yarın diğer yarıyı tamamlar. Muhteşemdi. Kutlarım. Saygılarımla.
Şimdi moda tabiri ile ruh ikizim diyorlar...Tebrikler..
İşte işin özü bu. Tebrikler.
Kısa ve etkileyici bi anlatım.Yüreginize saglık .Sevgiyle..
Güzel bir tanım :)
Sen ömrümün tamlayanısın
Ne isim tamamlaması
Nede sıfat tamlaması değil
Doğrudan, hayat tamlamamsın,
Tamlanan ben,
Tamamlayan sen.
Kısa öz ve çok açık tebrikler.
Tebrikler ve teşekkürler.
yuregıne saglık üstad saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 24 tane yorum bulunmakta