Sevmiyesin bir kere
Düsersin bir bosluga
Hakli olarakta sevdiklerin
Dönerler sirtlarini sana
Anlasilmassin
Gönül yastadir yasta
Akar yaslar damla damla
Sizar gözden yanakta
Agla gözlerim agla
Gecenin karanliginda
sevme beni sen hiç sevme
sevilmek benim neyime?
bırak acılarım gülsün
yokluğunun adresinde...
yaşamak nedir ki yoksan?
sıkılan bir kurşun gibi
yüreğimde ki sen
can da can derdine düşmüş
kıvranır iken ben...
sıkışmış bir hayat bu
hayat doğumla başlar
aslında ağlamakla
ve devam eder
eziyet kahır
problem dert
sıkıntı acı
Bir mart sabahi
Günlerden pazar
Günesli bir hava
Gülen yüzüne merhaba
Mas mavi bir gökyüzü
Bu gün 14 Subat
Sevgililer günü
Gözlerim senin icin
Yaslarla dolu
Nerden bileceksin
Sarkilar anlatirlar seni bana
Yaralarimi debrestircesine
Iyilesmelirinin bir sansida yok
Eklendikce özlem üzerlerine
Takvimden koparilan her yaprak
Aglamakli gecelerim
Sensizligimin koynunda
Almis basini gidiyor
Hic sormadan banada
Sitemim var benim
Ah kalbim
Seni dinleyen mi var?
Ağlasanda sızlasanda ne fayda?
Sen bilsende onu sevgili yar
İçimde bir ateş




-
Mahmut Mücahit Özdemir
-
Adem Uysal
-
Abdulvahap Yektir
Tüm YorumlarDeğerli kadim dostum,can arkadaşım,
Doğum gününü canı gönülden kutluyorum..
Ailenle,sevdiklerinle,daha nice sağlıklı, mutlu, güzel doğum günlerine inşallah..
Selam,sevgi ve saygılarımı yolluyorum..
yeryüzünde fesat çıkararak onu yaşanmaz hale getiren de insan, onu imar edip yaşanır hale getiren de....
insanın mayası topraktır. o topraksız yaşayamaz. toprak olmasa hayat da olmazdı. anlayana çok güzel bir mesaj
değerli dostum..........
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık.tam puanımla iyi günler dilerim....