Dünyanin carki dönüyor
Öylede,böylede
Sen yanliz bir figuransin
Onlarin gözlerinde
Otamatige baglanmis gibi
Söyle bir düsünüyorumda
Neden acaba bu kadar ugras?
Verecegimiz son soluga kadar
Yiyecegimiz bir lokma ekmek degilmi ki?
Muhakak onu bulamiyanlarda var
Demokrasi,Memokrasi
Bu düzenin gölgesi
Ayni zamandada kilifi
Kullanirlar istedikleri gibi
A Partisi,B Partisi
Kirilmis dalim
Sararip,solarim
Yesermek benim neyime?
Ey zalim sana sorarim
Bir firtinan eksik
Askin gözü kör olur
Diyenlere bir sözüm var
Kör etmedi yanliz beni
Hayatimida esir eyledi
Esaretin kurbani oluyor insan
Paran varsa adamsin
Yoksa bir hic sayilirsin
Kimse bakmaz yüzüne
Cikarsa canin ciksin
Dünyanin hali bu
Basimdan vurulmusa döndüm
Sen karsima cikmayinca
Ne kadarda cok sevinmistim
Ismini görünce ekranda
Bir umudum vardi oda kayboldu
Ruh sikintili icimdeki boslukta
Gecenin karanligi sonsuzlugun cikmazinda
Varligin sirri belki ikisininde arasinda
Ben cözemedim sen cözebildinmi ki?
Sayili zamani tutamassin ömrün sonunda
Günlerden bir gün hayaldeyim
Sanki ucuyorum göklerdeyim
Belki istiyorum hayal edeyim
Cünkü ben cok caresizim
Bakarken görülmemek
Düsünenden zarar gelmez
Sen cahile bak
Dostun olsada fart etmez
Dünyasi kücücüktür
Tüm dünyalara sahiplensede




-
Mahmut Mücahit Özdemir
-
Adem Uysal
-
Abdulvahap Yektir
Tüm YorumlarDeğerli kadim dostum,can arkadaşım,
Doğum gününü canı gönülden kutluyorum..
Ailenle,sevdiklerinle,daha nice sağlıklı, mutlu, güzel doğum günlerine inşallah..
Selam,sevgi ve saygılarımı yolluyorum..
yeryüzünde fesat çıkararak onu yaşanmaz hale getiren de insan, onu imar edip yaşanır hale getiren de....
insanın mayası topraktır. o topraksız yaşayamaz. toprak olmasa hayat da olmazdı. anlayana çok güzel bir mesaj
değerli dostum..........
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık.tam puanımla iyi günler dilerim....