Özgürlügün simgesi
Bir kus olup ucmak olsada
Ne ise yarar söylermisin?
Kanadin,kolun kirilmissa
Iste biz insanlar böyleyiz
Calsin o müzik,seni hatirlamam icin
Yansin su yürek,sana aglamam icin
Aksin göz yaslari,kayip günlerim icin
Canim feda olsun,kokladigin o güller icin
Unutamam ben seni,daglar bayir olmadikca
Gecen zaman nedir ki?
Bir ömür icin
Kaybederek gitmek
Sonuna degilmi?
His olmamis gibi
Sevdamla tanismak bir sans oldu bana
Olsanda kollarimin arasinda olmasanda
Cektigim acilarsa gülün dikeni gibi
Bulutlarin arkasina dogan günes misali
Ara sira göz kirpiyorsun sanki aralarindan
Örümcekler örmüsler aglar
Tüm dünyada tüm dünyaya
Kelebekler yakalanmislar
Kanatlariyla bu tuzaga
Özgürlüklerini kaybetmisler
Yeter artik demekle
Gelmiyor sonu
Yüregime diktigin
Özlemlerimin
Bir ates parcasi gibi
Al canımı
Ruhum bende kalsın
Sonsuzluğa itirazım var
Adım çıksada çıban başına...
Avuçlarımda diken
Yazilan yazilmis
Cizilen cizilmis
Ne kaldi ki geriye?
Sorabilirmiyim?
Acab o zaman
Dünyanin carki dönüyor
Öylede,böylede
Sen yanliz bir figuransin
Onlarin gözlerinde
Otamatige baglanmis gibi




-
Mahmut Mücahit Özdemir
-
Adem Uysal
-
Abdulvahap Yektir
Tüm YorumlarDeğerli kadim dostum,can arkadaşım,
Doğum gününü canı gönülden kutluyorum..
Ailenle,sevdiklerinle,daha nice sağlıklı, mutlu, güzel doğum günlerine inşallah..
Selam,sevgi ve saygılarımı yolluyorum..
yeryüzünde fesat çıkararak onu yaşanmaz hale getiren de insan, onu imar edip yaşanır hale getiren de....
insanın mayası topraktır. o topraksız yaşayamaz. toprak olmasa hayat da olmazdı. anlayana çok güzel bir mesaj
değerli dostum..........
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık.tam puanımla iyi günler dilerim....