Aksamlari ben neyliyem?
Sen olmayinca yanimda
Sabahlarin boynu bükük
Geceden öksüz kalinca
Günes dogsa ne fark eder?
Örümcekler örmüsler aglar
Tüm dünyada tüm dünyaya
Kelebekler yakalanmislar
Kanatlariyla bu tuzaga
Özgürlüklerini kaybetmisler
Al canımı
Ruhum bende kalsın
Sonsuzluğa itirazım var
Adım çıksada çıban başına...
Avuçlarımda diken
Özlemlerim bir inat
Bende imis kabahat
Bilmedim,bilemedim
Sevmek zor bir zanaat
Yürek ister cesaret
Sayilar ve rakamlar
Hayat karartirlar
Bir bir düser iken
Söner onca umutlar
Kimi sari kimi mavi
Bir ileri iki geri
Bulmus senin gibi kerizi
Dört senede bir cizgi
Al sana demokrasi
Paradan,puldan ne haber
Bir yar sevdim seveli
Yüzüm gülmek bilmiyor
Ne sansiz bir insanim
Yansin bu dünya
Batsin bu dünya
Dünya döner zaman gecer
Biri gelir biri gider
Ister kabul et ister etme
Iste hayat böyledir böyle
Ölüm yasamin bir parcasi
Yeter artik demekle
Gelmiyor sonu
Yüregime diktigin
Özlemlerimin
Bir ates parcasi gibi
Yalan dünyanin yalancisiyim
Aldatmasin görüntüm
Sevdam ayri bir üzüntüm
Eninde sonunda var ayrilik
Istemesemde kabule mecburum




-
Mahmut Mücahit Özdemir
-
Adem Uysal
-
Abdulvahap Yektir
Tüm YorumlarDeğerli kadim dostum,can arkadaşım,
Doğum gününü canı gönülden kutluyorum..
Ailenle,sevdiklerinle,daha nice sağlıklı, mutlu, güzel doğum günlerine inşallah..
Selam,sevgi ve saygılarımı yolluyorum..
yeryüzünde fesat çıkararak onu yaşanmaz hale getiren de insan, onu imar edip yaşanır hale getiren de....
insanın mayası topraktır. o topraksız yaşayamaz. toprak olmasa hayat da olmazdı. anlayana çok güzel bir mesaj
değerli dostum..........
Tebrikler üstadım.gönlüne sağlık.tam puanımla iyi günler dilerim....