Ömrüme bağladığım o kocaman kör düğüm
Çözül derim çözülmez işte budur gördüğüm
Mavi düşler kurarım tahta evin camında
Yaşanmamış bir an’dır hayal edip güldüğüm
Sapanımın ucunda soğuk bir taş parçası
Yere düşen o kuşun ben olmasam sancısı
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




DUYGULU GÜZEL BİR ŞİİRDİ EFENDİM...
KALEMİN DAİM,YOLUN AÇIK OLSUN....
ÇOK GÜZEL....YÜREĞİNİZE SAĞLIK SN AKTAŞ.KALEMİNİZ DAİM OLSUN..
SEVGİLERİMLE
.
Şu kocaman dünyadaki küçücük pencereme
Her sabah düşer sanırım o mevsimlik cemre
Tahta evin içinde çürüttüğüm gençliğim
Anladım isyan edecek gülmeyecek ömrümce
.
Samimiyyet kokuyor...
.
Tebriklerimizi Sunarız Efendim...
.
Vesselam
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta