Ömrüme bağladığım o kocaman kör düğüm
Çözül derim çözülmez işte budur gördüğüm
Mavi düşler kurarım tahta evin camında
Yaşanmamış bir an’dır hayal edip güldüğüm
Sapanımın ucunda soğuk bir taş parçası
Yere düşen o kuşun ben olmasam sancısı
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




DUYGULU GÜZEL BİR ŞİİRDİ EFENDİM...
KALEMİN DAİM,YOLUN AÇIK OLSUN....
ÇOK GÜZEL....YÜREĞİNİZE SAĞLIK SN AKTAŞ.KALEMİNİZ DAİM OLSUN..
SEVGİLERİMLE
.
Şu kocaman dünyadaki küçücük pencereme
Her sabah düşer sanırım o mevsimlik cemre
Tahta evin içinde çürüttüğüm gençliğim
Anladım isyan edecek gülmeyecek ömrümce
.
Samimiyyet kokuyor...
.
Tebriklerimizi Sunarız Efendim...
.
Vesselam
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta