12 yaşında bir kız çocugu diyor ki:
Bunları komşularımız getirdi
Her biri bir yardımsever eldi
Günahından arınıyor insanlar
Bize yardım yaparak
Cansızda olsa bir tv programına katılarak
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hak vermeye gelince asla. Yardım etmeye yatkınız. İnsanlar kendini diğerlerinden üstün görmek için mi ? Aşağılık kompleksinden kurtulmak için mi yaparlar acaba ?
Önemli bir konuyu işlemişsiniz. Tebrikler. M. Halil
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta