gece oldu ya
işte yine dellendim
aklımda sen
isyanlarda yüreğim
bu kalem seni anlatır
şarkılar seni
beğenmediysen güzelim
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Pek adetim değildir ama tekrar geldim ben :))
Yorumu yazarken aklımda, dilim ucuna gelen bir şiir vardı :)))
Aradım... Buldum!
Eklemek için tekrar geldim :))
Dudakların
içim çekiliyor dudaklarının ıslak kıpırtısına
hep böyle konuşacak mısın
dudaklar başka işe de yarar
susmak gibi
ıslık çalmak gibi
sıcak soluğunu üşüyen parmaklarıma
üflemek gibi
ya kendiliğinden susarsın
dudakların iki yangın birbirini yakar
ya da dudaklarım susturur dudaklarını
Celal Kabadayı
Opuslerle susacakken bir okadar da konusacak gibi.Cok hos .)))))
seni gidi kurnaz seni..
güzel :)))
Erkekçe ve kurnazca..kutlarım.
Ya ya ya ya sustursun bakalım, dilini sustursa bile ahhh orası ahhh ahhh orası susar mı susturulur mu?
dedirtin bana kutlarım...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta