Şimdi susma vakti!
Susup suskunluğun hakkını verme vakti..
Sus gönlüm!
Sus ki,
kimse konuştuklarından birşey çıkaramasın...
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Buram buram konuşuyor suskunluğunuz. En derin okyanuslarda alev alev oluyor suskunluğunuzun gözleri sonra....
En içten tebriklerimi sunuyorum..
iyi ki susmuşsun arkidiş :)
Güzel bir çalışma yüreğinize sağlık.Beğeni ile okudum.Kaleminiz aim olsun.
Şimdi tam susma vakti...
Diline kilit vurup, suskunluğun hakkını verme zamanı..
Sustum...
Dudaklarıma bin ah kilidini vurarak sustum!
Nefsimi dizginleyerek sustum...
Varlığımın libasını soyunarak sustum..
Sustum!
Sustum ki, kimse konuştuklarımı dinlemesin.
Sustum ki gönlümde olanlar, bende kalsın.
Sustum ki kimse sözlerimden mana çıkaramasın..
Sustum ki....
şiir susturdu beni de...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta