Bugün gelen bir telefonda.
O dosttun sesi kulaklarımda,
Canım abi diye başlıyor,
Sanki o an yanıbaşımda.
Buralardan uzaklara gittin.
Bizleri görmemeye yeminmi ettin.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




YÜREĞİNİZE SAĞLIK BEĞENİYLE OKUDUM KUTLARIM SİZİ KALEMİNİZ HİÇ SUSMASIN SEVGİ DOLU YÜREĞİNİZDEN COŞKU EKSİK OLMASIN SAYGI VE SEVGİLERİMLE
Doğum gününüz münasebeti ile uğradığım sayfanızda,
Bu güzel çalışma ile karşılaştım.
Tebrik ederim
Yaşayacaklarınız,
Yaşadıklarınızdan
daha renkli,
Daha hareketli,
daha bereketli
Geçmesi temennisi ile
Doğum gününüzü tebrik eder
Sağlık
Afiyet
Başarı dolu bir ömür
Yüce Rabbimden niyaz ederim
İyiki susmuşsunuz..kalemliniz anlatmış dostluğun,insanlığın değerini..bizde tanıklık ediyoruz okumakla..insanlar yitiriyor bu güzellikleri,dilerim örnek olursunuz..tam puanlı saygımla...
çok güzeldi hocam yazan yüreğe selam olsun
saygılar
HARİKAYDI...YÜREĞİNİZE SAĞLIK
Gözlerim yaşardı ve sustum.
Çok sevdiğim mühendis dostum.
Kalbindeki acıları dindire bilirsem,
Belki, birgün o sahilde olurum.
Ali Bölükbaşı
BU GÜZEL ŞİİRİNİZ İÇİN KUTLARIM SİZİ YÜREĞİNİZE SAĞLIK İLHAMINIZ BOL KALEMİNİZ DAİM OLSUN SAYGILARIMLA +10PUAN
allah muhabbetinizi artırsın,menfaatsiz dostluklar ömre bedel ,,yüreğiniz susmasın tebrikler
yurek dost icin yanarsa sonuc boyle oluyor degil mi ali bey.cok begendim siirinizi kutlarim.
Tebrik ederim güzel şiirdi,etkilendim.Saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta