Kilit vurdun sanki giderken dilime
İçimde volkanlar patlarken sustum
Lavları taştı sokağa insanlara değdide
Deli dediler,Divane dediler, yine sustum
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Suskunluk en büyük erdemliktir,Eser duygu yoğunluğunda bir yapının temel taşları gibi özenle,yerli yerinde kullanılmış,yüreğin çağlarına kapılmadan sükunetle,şiire tam hakimiyet var,güzel yüreği,mükemmel kalemi,sevi talihlisini ve seven yüreği kutlarım,tam puanım selamlarımla
Hanım Kardeşi o güzel gönlünü kutlarım, şahane dizeler, duygu dolu anlatım.Herşey yerli yerince serpılmış harika. Sağol varol. Gönlün dost kalsın....
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta