Sustuk!! Şiiri - Yorumlar

Üryan Cümleler
91

ŞİİR


8

TAKİPÇİ

Gecenin ölü vakti..
Yağmur yağıyor ..darağacı ipi gibi..
hüznümü boğuyor..
Yazmazsam olmaz..
Parmaklarım prangada..
Direniyorum açmak için..
Açmalımıyım..yazmalımıyım..?

Tamamını Oku
  • Üryan Cümleler
    Üryan Cümleler 03.01.2024 - 14:31

    Çok teşekkürler. Kör karanlıkta, körelmiş duyguların gözlerini açmak, zor da olsa yeniden görebilme çabasıydı satırlarım..

    Cevap Yaz
  • Orhan Erdoğan
    Orhan Erdoğan 03.01.2024 - 14:03

    Şiir bence kelime oyunları değil,hissettirip düşündürebilendir.İşte güzel bir örnek

    Cevap Yaz
    Üryan Cümleler

    Çok teşekkürler. Kör karanlıkta, körelmiş duyguların gözlerini açmak, zor da olsa yeniden görebilme çabasıydı satırlarım..

Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta