Susmak Şiiri - Yorumlar

Özge Bilgeç
65

ŞİİR


20

TAKİPÇİ

Ufkuma çöreklenip kaldı ellerin
Ellerin yersiz,ellerin yurtsuz
Ve soğuk ellerin
Bu koyu bulutlar içinde
Nemli ve kederli hünerlerime dokunur...
Şuur zaafiyetiyle
Kırık adımlarla şimdi geçtiğim yollar

Tamamını Oku
  • Hasan Büyükkara
    Hasan Büyükkara 07.01.2025 - 23:18

    Susmak zorunda olmak
    Müthiş bir iç potansiyel birikmesi daima
    Bu defa şiirde birikmiş bu potansiyel

    Cevap Yaz
  • Ahmet Erdem
    Ahmet Erdem 03.01.2025 - 19:51

    Güzel şiir

    Cevap Yaz
    Özge Bilgeç

    Teşekkürler.,...

  • Hüseyin Pelit
    Hüseyin Pelit 23.10.2024 - 10:19

    Susmak ve konuşmak ikisininde zamanı olmalı

    Tebrikler emeğinize sağlık...

    Cevap Yaz
  • Özge Bilgeç
    Özge Bilgeç 22.10.2024 - 12:21

    Teşekkür ederim Mustafa hocam
    Susmak bilinçli bir eylem ise bilerek onun girdabına düşeriz..

    Cevap Yaz
  • Özge Bilgeç
    Özge Bilgeç 22.10.2024 - 12:20

    Herkes olmayan biri kalır, aklımızda yada yanımızda

    Teşekkürler yorum için Esenlikler diliyorum Nilüfer hanım

    Cevap Yaz
  • Mustafa Bay
    Mustafa Bay 22.10.2024 - 09:36

    Susmak mı
    Susturulmak mı?

    Biri tercih, irademizle
    Diğeri "bize rağmen", belki de zorla, güç kullanarak!

    Sanırım ikincisi daha soğuk!
    "Tutulmayı bekleyen ve bir türlü uzanmayan eller" kadar...

    Susmak
    Kabullenmektir, bir bakıma o soğukluğu,
    Yokluğu...

    Etkiliydi şiir
    Tebrikler Özge Hanım...

    Cevap Yaz
    Özge Bilgeç

    Teşekkür ederim Mustafa hocam
    Susmak bilinçli bir eylem ise bilerek onun girdabına düşeriz..

  • Nilüfer Aksu
    Nilüfer Aksu 22.10.2024 - 01:23

    Ben hiç kalanı görmedim ki
    bir gün herkes gider
    umudu kalmayan insan
    susarak,kendinden bile gider…


    Sevgiyle,kutlarım…

    Cevap Yaz
    Özge Bilgeç

    Herkes olmayan biri kalır, aklımızda yada yanımızda

    Teşekkürler yorum için Esenlikler diliyorum Nilüfer hanım

  • Özge Bilgeç
    Özge Bilgeç 21.10.2024 - 22:38

    Teşekkür ederim Suphi Bey
    Siirlerinizle ilgili görüşümü sayfanıza yazmam daha mantıklı geldi..

    Esenlikler diliyorum..

    Cevap Yaz
  • Suphi Sekü
    Suphi Sekü 21.10.2024 - 20:34

    Susmak, soğuk bir girdap
    En az ellerin kadar
    Bu güzel şiirinizi birden fazla okudum.
    Ama şiiri güçlü kılan finaldir
    Ve final çok muhteşem benim için.
    Malesef ben final yazamıyorum
    Nice şiirlere inşallah

    Cevap Yaz
    Özge Bilgeç

    Teşekkür ederim Suphi Bey
    Siirlerinizle ilgili görüşümü sayfanıza yazmam daha mantıklı geldi..

    Esenlikler diliyorum..

Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta