Susma gönül, avazın çıktığı kadar bağır
Vazgeçemediğin alışkanlıklarından vazgeç
Varsın kimse seni anlamasın
Ecel gelecek diye bekleme gözü yaşlı
Varsa zamanın derin bir nefes çek
Ve sonra…
Kocaman bir tebessümle haykır dünyaya
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




derya,
bir de basliga takilmistim.
suzma mi susma mi?
z harfi almancada s gibi okunur.
öyle yaptiysan bir sey diyemem tabi.
.........f.s.m
kendine sürgün bir adamın yalnızlığını paylaşamadı kadın; türküler yalınayak kaldı açık denizde...
keske ayri mi yaziliyormus?
bsk mersk ettim simdi.
keskenin cevabini alyim sonra yorumda yaparim tabii.
ama iyi mi olur yorumum?
sanirim cok da iyi olmaz bu siir icin.
......f.s.m
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta