Susma gönül, avazın çıktığı kadar bağır
Vazgeçemediğin alışkanlıklarından vazgeç
Varsın kimse seni anlamasın
Ecel gelecek diye bekleme gözü yaşlı
Varsa zamanın derin bir nefes çek
Ve sonra…
Kocaman bir tebessümle haykır dünyaya
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




derya,
bir de basliga takilmistim.
suzma mi susma mi?
z harfi almancada s gibi okunur.
öyle yaptiysan bir sey diyemem tabi.
.........f.s.m
kendine sürgün bir adamın yalnızlığını paylaşamadı kadın; türküler yalınayak kaldı açık denizde...
keske ayri mi yaziliyormus?
bsk mersk ettim simdi.
keskenin cevabini alyim sonra yorumda yaparim tabii.
ama iyi mi olur yorumum?
sanirim cok da iyi olmaz bu siir icin.
......f.s.m
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta