Sevdaya susayan gönlüm,
Yıllar zalim,bitti ömrüm,
Süründüm ben,sürüm,sürüm,
Leylam anlamaz,anlamaz.
Bir leylasız mecnunum ben,
Aşk narına yandı beden,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Leylanıza kavuşmanız dileğiyle..Kutluyorum...Saygılarımla...
:))) güzel olmasına güzel de bu karamsarlık niye? demek geldi içimden.Umut dolu kalemlere:)))
Kutlarım..güzel bir şiir....
Sevdaya susayan gönlüm,
Yıllar zalim,bitti ömrüm,
Süründüm ben,sürüm,sürüm,
Leylam anlamaz,anlamaz.
****************************
Seslenişinizin duyulması dileğimle.
ÇOK ANLAMLI VE ÇOK GÜZEL ÜSTAD YÜREĞİNE SAĞLIK
yüreğin özüne dair...
tebrikler ve saygılar...
güzel bir siirdi...tebrikler
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta