Toza toprağa bulanarak geldim
Gülşene girmeden soldurma beni
Susuzluğuma yeter bir damla bakışın
Lekeli deryalara daldırma beni
Geç kalmışlığın hesabını sorma kulundan
Bedelini ödedim sağımdan ve solumdan
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




sırası ile okuduğumda bütün şiirlerinizi,sanki siz oldum bir an.biyografik bir görüntü adeta...kendimi tanır gibi oldum sizi tanırken...mübala yapmak istemiyorum.ama son zamalarda okuduğum en güzel şiirlerin sahibisiniz...yüreğinize sağlık gönül dostum.bakın ben doğru adreste olduğumu düşünmeye başladım bile...yüzümü kara çıkarmadı dizeleriniz...
Tek denecek şey:Özlenecek uslupt harika bir şiir.Acaba bu tür çalışmaların devamı gelecek mi yaşamımızda...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta