Alın yazımı ben mi yazdım ki?
Ben sileyim
Eğer yazabilseydim
Avcuma yazardım
Daha kolay silinirdi...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Seni bilmem ama ;benim alnımda gelmiş geçmiş böyyük adamların el yazıları olmalı...Ne dersiniz?
Ama şiirin güzel bak..!
Tebrikler
Mim Kemal Ertuğrul
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
İyiki biz yazmıyoruz alın yazımızı..
yoksa her şey o kadar karışırdı ki...
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta