Beyaz bir kağıt olsam sense bir kalem,
Gecenin bir yerinde yazsan sultanım.
Sevdam diye başlasan sonuna selam,
Posta güvercinini salsan sultanım.
Bulutlar gelip geçse hava açılsa,
Huzursuz gönüllere umut saçılsa.
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




tebrikler çok güzeldi...
Gönül dostu; 'SULTANIM' şiirinizi beğendim. Kutlarım. Selamlar...
harikulade can-ı gönülden kutlarım muhabbetle tam puan
Harika olmuş sayın Özlü,
ne diyeyim yüreğiniz elem keder görmesin..
Selam ve Kalbi dua ile..
Dost
Şairlerde olmasaydı eğer 'Yar' kiymeti bilinirmiy di acaba
Sevgiye susamışlık sevgiye hasret
sevilenin güzelliği..
kutlarım
KÖYLÜ ŞAİRLER e muştulandı..
Duygulu, türkü tadında mısralar. Elinize sağlık, Üstat! Selâmlar...
İsmail Hakkı CENGİZ
Yüreğinize sağlık hocam çok güzeldi
Saygılar usta kaleminize
Tebriklerimle efendim İlk şiirimiz okudum, Çok güzel çok hoş bir eser. Yazım tekniğiyle içeriği yani duygusu ile dört dörtlük bir eser. Selam ve saygılarımla ...Kay Ünver7kaleli1
harika duygular,harika dizeleri kutlarım
Bu şiir ile ilgili 23 tane yorum bulunmakta