Hüzünler akbaba, dolanıyor başımda
Bir çölde, bir damla su arar gibiyim
Çömeldim kaldım bir serap başına
Umutlarımı olmazlarda arar gibiyim
Gövdemde bir ağırlık ki kantar tanımaz
Bu bedene nasıl sığmış bilinmez
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Açamadım içimi havasız kaldı
Bir pencerem gözlerim vardı
Onu da yağmurlar esir aldı
Ben “ben”den çoktan geçmiş gibiyim ..güzel dizeler. gönlünüze sağlık...tebrikler..atıl kesmen
Son kıta biraz bozmuş ahengi,,,Tebrik ederim.Selamlar
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta