Ne özlediğimi söyleyebildim, Ne de içimde özlemimi tutabildim..! Ne hayalinle yaşayabilmek için gözlerimi kapatabildim, Ne de yokluğunu görebilmek için açabildim..! Ne SANA:'' Niye Yoksun..? diyebildim, Ne de ''Bu Haksızlık'' diyebildim..! Sadece "SENİ" içimde taşıdığımı bilmeni istedim..
Ne dökülen gözyaşlarımı gören oldu nede derdine derman olurum diyen..
bir kenara atıldı yüreğim..buruşmuş kağıt gibi gözümdeki yaşlar yüreğimin acıyan yanının ifadesiydi...bu yürek te sevdimi "ÖLESİYE"severim dedi ama"YÜREĞİMİN SESSİZ ÇIĞLIKLARINI" yine ve sadece "BEN" duydum kimse duymadı
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta