Yakınma sakın, sen çorabı özlerken
Elde ayak da yokmuş onu giyecek
Lakin dertlenme hasretin ateşinden
Millette yokken bir âşık özleyecek
Otur şükret haline bak bardağa
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




evet haline şükret ki, artsın nimet ve sahip olamadıkların.
Şimdi sen keşke derken geçen güne
Gün, yeni keşkilere gebe kalacak
Hadi şükret ağlama kaybolan üne .....beğeniyle okudum...yazan kaleme sana tşk...
Güzel günler elbet gelecek...
Umudu yitirmemek, her zaman umutlu olmak kişiye yaşamın gerçek değerini anlatır. Boş ve anlamsız yaşama yerine, yaşamın bizlere sunduğu değerleri anlamak ve yaşamımızı anlamlı kılmak ne güzel... Başarılar...
Bütün güzel günler sana ve sevdiklerine doğsun can gardaşım.Her bir dizede bir ders verdin.Selam ve saygı ile.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta