Hayat bu, bak daha yolun başında,
Çile kapısını çalanlar da var.
Gözü açılmamış çocuk yaşında,
Anasız babasız kalanlarda var.
Bir selam beklerken esen yellerde,
Teselli, kavuşmak diyen dillerde,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Susmayan ezan-ı bilal uğruna,
Vatanı, bayrağı hilal uğruna,
Namusu, şerefi helal uğruna,
Şahadet yolunda ölenlerde var
Tebrik ederim Harika anlamlı dizelerini..
HARİKAYDI.....
YÜREĞİNE SAĞLIK KARDEŞİM.
KALEMİN DAİM OLSUN...
HARİKAYDI.....
YÜREĞİNE SAĞLIK KARDEŞİM.
KALEMİN DAİM OLSUN...
HARİKAYDI.....
YÜREĞİNE SAĞLIK KARDEŞİM.
KALEMİN DAİM OLSUN...
Susmayan ezan-ı bilal uğruna,
Vatanı, bayrağı hilal uğruna,
Namusu, şerefi helal uğruna,
Şahadet yolunda ölenlerde var
.................Allah kalemini daim kılsın.
Tebrikler şair,yüreğine sağlık...
Sadi'ye yakışan bir şiir.
Tebrik ederim kardeşim...
Var olmak, yaşamak ve de yaşatmak adına tebrik ederim. - Uğur BENEK
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta